Jag har ett asp-baserat admin-system mot accessdatabaser som är i funktion på flera sajter. Jag har nu driftsatt en ny sajt med exakt samma adminsystem. Allt är testat och fungerar som avsett och som vanligt på localhost - men när jag lagt över allt på servern (där samma system fungerar för övriga sajter) får jag ett problem - jag listar alla poster i en tabell och får en paging längst ner - när jag försöker anropa en annan sida (rekursivt till den jag redan har framme) kommer nedanstående felmeddelande i Firefox och NS - I IE händer ingenting annat än att sidan står och tuggar Vad menar du med "rekursivt till den jag redan har framme"? Jag menar att jag från sidan visasaker.asp anropar sidan visasaker.asp?page=3Omdirigeringsgränsen för denna URL överskreds. Förklaring sökes
Omdirigeringsgränsen för denna URL överskreds. Kan ej hämta den begärda sidan. Detta kan bero på blockerade kakor.
Redirection limit for this URL exceeded. Unable to load the requested page. This may be caused by cookies that are blocked.
Jag har sökt olika forum och Googlat utan att förstå ...
Själva sajten kör felfrittSv: Omdirigeringsgränsen för denna URL överskreds. Förklaring sökes
Jag har inte sett meddelandet innan, men det låter som dirigera om besökaren för många gånger, som om du hamnar i en evighetsloop. Använder du Response.Redirect? Min gissning är i sådana fall kör den, besökaren kommer till en "ny" sidan där redirect också körs osv.
/JohanSv:Omdirigeringsgränsen för denna URL överskreds. Förklaring sökes
och jag har inte en enda redirect på sidan...