Hej! Det är väll att efter uppdatering (After update) i formuläret (eller dn boxen du uppdaterar) sätta textboxen som visible om kravet uppfylls annars inte? Det har jag också listat ut, men vilken parameter är det som du sätter till "Need GM Approval" för att dess Control Source måste vara något utav svaren i min fråga. jag skulle ha skrivit allt i VBA i.s.f lägga till någon ytterligare kontroll i formuläret Du har ju bevisligen några parametrar som du kan koppla mot..Text box som ibland skall visas och ibland inte
Ett litet problem hoppas jag... Jag har en textbox som skall visa "Need GM Approval" om vissa villkor inte uppfylls.
Om Parameter.MaxDiscount < Kit.SalesDiscount och MarginSales < [Sales Parameters].KitMinMargin Så skall den visas, annars skall den inte finnas överhuvudtaget.
Tips?Sv: Text box som ibland skall visas och ibland inte
Sv:Text box som ibland skall visas och ibland inte
Eller är det så att jag måste skapa ytterligare ett fält i min fråga som kontrollerar om den ligger inom marginalen och då är sann eller falsk, eller finns det ytterligare något sätt där du istället använder VBA????
Inte för att jag måste använda VBA utan jag vill bara hitta en lösning på mitt problem.Sv: Text box som ibland skall visas och ibland inte
Sv:Text box som ibland skall visas och ibland inte