Halloj. Det är inte så att du fyllt din quota på serven? Har du testat att radera någon annan fil så att det blir mer utrymme ledigt? Det är inte helt ovanligt att ldb-filen blir låst och det behöver inte vara något problem. Jag håller med Johan. Om filen är för stor: Ladda hem mdb-filen, kör Tools>Compact & Repair, så blir den förhoppningsvis mindre.Not enough storage is available to complete this operation. Panik! Hjälp!
Har verkligen akut problem som "bara dök upp"
Jag har under en veckas tidd testkört en sajt och det har fungerat bra hela tiden.
Alldeles nyss hände nåt skitkonstigt.
Jag har en databas som heten innehall.mdb
Jag loggar in mot en annan databas som heter anvandare.mdb.
Nu kommer jag inte åt sajten. Får felmeddelandet "Not enough storage is available to complete this operation." Vad betyder det?? (Jag vet vad en översättning ger, men vad INNEBÄR Det??)
I mappen som databasen ligger i har en ldb-fill tillhörande innehall fastnat. Den heter innehall.ldb och den går inte att radera från servern. Det enda meddelandet jag får från Cute ftp när jag försöker radera den är "/innehall.ldb' can't be deleted. ERROR:> File error."
Till saken hör såklart att jag mitt klantarsle var inne och tog bort en användare från databasen medan jag var inloggad som den... Sen gick det som det gick...
Nån som har en bra snabb lösning...?Sv: Not enough storage is available to complete this operation. Panik! Hjälp!
/JohanSv:Not enough storage is available to complete this operation. Panik! Hjälp!
JAg tycker mig känner igen felet när jag redigerade databasen på usbminne som var fullt.Sv: Not enough storage is available to complete this operation. Panik! Hjälp!