Jag har ett antal Dataåtkomstsidor där man ska kunna vandra mellan dessa Men varje gång jag klickar på en länk till en ny Dataåtkomstsida så öppnar den sig i ett nytt fönster och det finns ingen möjlighet att i Explorer trycka på bakåtpilen eftersom varje ny sida öppnas i ett eget fönster. Vet någon hur man kan komma runt detta? Är det någon enkel inställning som jag missar att göra eller vad? Det låter som om du behöver kontrollera hur du angivit att sidan skall öppnas. Kanske har du target="_blank" på en länk eller som standardval (base target) för hela sidan. Jag kan inte se någonstans att det finns angivet hur sidan ska öppnas! Kan det i så vara dolt av Microsoft? Är det kanske så att du hänvisar till en frame som inte finns? Ex. target="framenamn", för om det namnet inte finns får du samma effekt, dvs att sidan öppnas i ett nytt fönster.Access och Internet Explorer
Sv: Access och Internet Explorer
/ PerSv:Access och Internet Explorer
Något märkligt är det eftersom dataåtkomstsidor inte går öppna i annan browser. Har Du något annat tips?Sv: Access och Internet Explorer
/ Per