Jag stör mig på er som inte bara kan svara på folks frågor. Om nån behöver hjälp med ett problem behöver ni inte fråga varför. Skriv ett svar bara om ni vet. Och om ni vet något bättre sätt att lösa problemet skriv det. Men inte ett massa snack om varför. Varför är en bra fråga. Ofta ligger focus fel från frågeställaren. Om någon valt fel väg bör man inte få personen att välja en anna väg? Om man inte vet varför man valt en lösning borde man inte ägna som åt programmering Jaha du BlaxFox, Så detr är fel att låsa in sig i källaren, isolera sig från omvärlden och plannera för att ta över världen eller utrota mänskligheten? ;o) Hehehehe.... om det är DU som planerar att överta världen så känner jag mig inte så rädd (tror jag). Om man bara ger en lösning på ett problem så lär sig frågeställaren inget och kommer tillbaka med samma fråga senare, om man däremot förklarar problematiken och lösningen så lär sig frågeställaren att ta hand om liknande problem på egen hand.Störande!
Det har inte hänt mig att jag fått sånt svar, men jag ser det överallt. STÖRANDE!Sv: Störande!
Sv: Störande!
överhuvudtaget - programmering är problemLÖSNING.
Varför är därför en berättigad fråga eftersom svaret många gånger kan bero på det
och att personen inte angett tillräckligt med information i frågeställningen. Tänk på
det nästa gång du postar (ja... förutom då att du kan posta i rätt forum...)
/EmmaSv: Störande!
Det VERKAR, med ditt inlägg, som om du baaaaara vill ha en kunskapsbank som du DIREKT MEDDETSAMMA kan ösa ur.
...men man BÖR också träna sig LITE på att vara social när man är bland folk.
Dialog min vän, dialog....Sv: Störande!
Sv: Käre Andreas
Du får alltså härmed dispens att vara huuuuur asocial du vill... bara du fortsätter att skriva på forumet hahahahaha.
Faktum är att det finns MÅNGA människor som beter sig som vad som i folkmun kallas "nördar".
Detta är ju inget bra sätt att nå framgång OM man nu ska blanda sig i grupper, forum, chattar osv...
Vi vet ju alla att vi går framåt mot mer och mer grupparbete och projektarbeten på arbetsplatser, skolor, föreningar.
Det ÄR ju därför en utmaning att försöka utveckla sig och bli "en som kan umgås lite grand åtminstone" - det är ju sådant som gör att folk vill ha med en i någon grupp.
Inte är det väl så kul att sitta ENSAM på kammaren hela tiden?????
Fast jag är ju "en sån där" som faktiskt gillar ord som: vi och tillsammans (visserligen kan man ju ibland misströsta på mänsklighetens tarvligheter, men det får man väl ta...)Sv: Störande!