Tjo!Taskbar knappen...
Jag har en ActiveX DLL gjord i Visual Basic som inte riktigt vill som jag vill..
När jag startar DLL:en från programmet så ska den visa sig själv som ett vanligt program nere i Taskbar.. Vilket den också gör..
Men eftersom mitt program är ett program utan någon ram (border) så funkar inte knappen som den ska..
Altså, när man tycker på den så ska den ju göra programmet synligt samt att den ska minimera det om det är synligt..
Men det funkar inte alls...
Och börjar jag med programmet minimerat så går det inte ens å restora det genom att trycka på knappen.. :(
Men om jag börjar med det i normalt läge å sen minimerar det.. Så "restoras" det när man klickar på knappen!
Om jag däremot ställer om BorderStyle till tex sizable så funkar det som det ska...
Är det någon som har ett förslag på hur jag ska göra för att det ska funka utan att behöva ställa om border till ett vanligt fönster???
Hade en fundering på om man kan fejka för windows att det är ett vanligt fönster med BorderStyle sizable eller så, men jag har än så länge inte hittat något sådant.. :(
MVH
//Jonas