Hello Folks Länken är en spegling av Delphi super page.. Hej Q Igen >Såg du att jag ger dig kredit för Sub Rutinen String Troligen är det så här att när man kommer hit Hej Braaaaaaaaaaa ! lgrfbsDelphi Filarea
Fick ett mail från Pelle.
>Sprang på :
http://bdn.borland.com/homepages/dsp/ftp/d40free/INDEX
"Du är inte sugen på att köra upp dessa i filarean (om de nu är bra). Har ju själv inte delphi så jag har ingen aning om det är något att ha..
Ps. Om du behöver gruppindelningar i Delphisektionen för filarea så säg till så lägger jag in dom..">
Har kollat där finns massor av godis.
Logga in någon om Ni har synpunkter.
mvh
SvenSv: Delphi Filarea
http://delphi.icm.edu.pl/
lite lättare att hitta det man är intresserad avSv: Delphi Filarea
Såg du att jag ger dig kredit för Sub Rutinen String
Tycker att Du skall funger som moderator i detta Forum
Du är goooooooo !
Mvh
Jag svarade pelle så här
"Tror att Delphi forumet är bra som det är.
Låg aktivitet.
Delphi-nissarna har nog något annat smultronställe.
mvh
Nu har jag det :)
Du skulle väl bli en utärkt moderator själv.
>Delphi-nissarna har nog något annat smultronställe.
Finns massor av smultronställen men inga svenska vilket jag tror många nybörjare saknar tycker själv det kan vara skönt att läsa artiklar på Svenska, men Staffan verkar ju jobba på detta.
Delphi matrialet här hos Pelle är inte särskilt stort vilket gör att det försvinner i mängden av all annan info.
Besöker man Pellesoft första gången är det inte ens säkert att man uppfattar att det finns ett delphi Forum och lite delphi artiklar(inte menat som kritik mot pelle).Sv: Delphi Filarea
och möts av "Välkommen till en samlingsplats för utvecklare och entusiaster inom vb, asp, .net , office, mobilt, c++, php, java och alla tänkbara programspråk. Vi är 1000-tals medlemmar som hjälper varandra dagligen och det bästa av allt är att det är helt gratis!."
Så det kan vara många som vänder redan där.
Samt att Delphi fick vara med i "Kunskaper"
Som:
Delphi - Komponet
Delphi - Databas
Delphi - AcitvX
Delphi 1
Delphi 2-7
Kan detta dra fler Delphi programmerare tro?Sv: Delphi Filarea
Din positiva Approach visar att Vi kanske skall
ge järnet även på detta Forum.
Jag är Delphi-amatör,så det behövs krafter som Q mfl
för att hålla standard.