Tjena ! Jag hoppas att du inte kör med den kod som finns i ett par artiklar här på Pellesoft. Den koden är nämligen "åt h-vete" (äldre och modern stil blandas på ett sätt som i allmänhet inte fungerar). Jag har glömt att ha kvar dom i koden så jag orkar inte göra om nåt som inte funkar Vad menar du med att ha sessioner "i koden"? Sessioner ligger inte i koden, utan det är filer som sparas på servern. Du kan däremot använda sessioner i koden. Är det användingen av sessioner du har plockat bort?Sessions prob (Utan sessioner i koden för jag har glömt att ha kvar dom)
Jag får det inte att funka med sessioner (har inte sessionerna i koden för att dom inte finns längre men som fanns). Det skulle lagra två filnamn som skapas när man anger viss text i två textfält. Variablarna ska sparas på några ulika sidor och se om man är inloggad hela tiden.Sv: Sessions prob (Utan sessioner i koden för jag har glömt att ha kvar dom)
Sedan förstår inte jag heller vad du menar. Du får det inte att funka med sessioner, men du har dem samtidigt inte i koden...? Var har du dem då?Sv: Sessions prob (Utan sessioner i koden för jag har glömt att ha kvar dom)
Sv: Sessions prob (Utan sessioner i koden för jag har glömt att ha kvar dom)
Vill du visa kod?