Tja. Felmeddelandet säger att du har försökt hämta en rad som inte existerar. Innehåller $row['adder_id'] numret på den artikel (observera stavningen!) som du precis har raderat? Ja men om det är raderat så ska det visa en speciell text som kan ta bort detta varning meddelande och visa: tjenare Tackar, Nu visar den det, Men de som funkar visas inte längre och är bara blank och den som är raderat visas: tjenare Tack så mycket Jonas!, Vet du hur man gör en hyper länk från en skript som den: Jag fick den att funka men nu gör den hyper länk på alla saker, varför?? Jag menar den gör hyper länk på andra text som behöver ej hyper länk. Om du inte vill göra en hyperlänk på alla saker, varför skriver du då ut före if-satsen? Vore det inte smartare att bara göra det för det fall då du vill ha länken?function.mysql-result
Jag får error varje gång när en artikel raderas, Hur ska jag visa annat text utan att visa en san text:
Warning: mysql_result() [function.mysql-result]: Unable to jump to row 0 on MySQL result index 17 in
visa tillexempel: tjenare
min skript ser ut:
$result20 = mysql_query("SELECT artickel FROM ID WHERE id='{$row['adder_id']}'");
echo mysql_result($result20, 0).'<br>';
Tack för hjälp.Sv: function.mysql-result
Sv:function.mysql-result
TackSv: function.mysql-result
$result20 = mysql_query("SELECT artickel FROM ID WHERE id='{$row['adder_id']}'");
if (mysql_num_rows($result20) == 0)
echo 'tjenare';
Sv:function.mysql-result
TackSv:function.mysql-result
echo 'tjenare';
else
echo mysql_result($result20, 0).'<br>'; Sv: function.mysql-result
echo 'tjenare';
else
och räkna med ID som de tar dej till.
Tack igen.Sv:function.mysql-result
print '<a href="article.php">';
echo 'tjenare';
else
TackSv: function.mysql-result
Så här, kanske:
echo 'tjenare';
else
echo '', mysql_result($result20, 0), '';
</code>