Någon som har problem med vanliga fel i PHP kan väl vara vänliga och kontakta mig på >>Jag håller på att skriva en artikel om PHP nämligen men kan inget om de men skulle skriva en artikel hur du installera de.<< De va en kille som kom med iden att jag skulle skriva hur man installera de. Jan kan inte komma på så mycket fel jag har fått mer än att den vägrar fungera som isapi... Bara som cgi-program... Någon lösning vet jag inte, men det stör mig lite grann... Jag hade alla tänkbara fel vid installationen i en server som heter Xitami jag fick det helt enkelt inte att fungera. Jag läste instruktionerna om och om igen men ? nej det funkade inte. Så jag tankade ner något som hette PHP Triad. Med PHP tolk, server och Sql i ett funkar jätte bra. Men jag har lite problem med Perl det språk jag använder på min hemsida. Hejsan vill du skriver lite samman fattad information om de.PHP problem se hit alla.
php.mattias@javahuset.nu
och maila fakta om felet när felet uppstår varför de uppstår och
vad du gör.
Jag håller på att skriva en artikel om PHP nämligen men kan inget om de men skulle skriva en artikel hur du installera de.
Men dom ville ha mer.
Därför vänder jag till dig nu.
/Matte_patteSv: PHP problem se hit alla.
Varför skriva en artikel om något du inte kan? ;-)Sv: PHP problem se hit alla.
Men pelle vill jag skulle skriva mer om lite vanliga fel också.
Därför blev det lite mer än de som va tänkt.Sv: PHP problem se hit alla.
Sv: PHP problem se hit alla.
KjellSv: PHP problem se hit alla.
För hållerp å med en artikel om php installation men har inte jobbat med det men pelle vill jag skulle ha lite mer information om problem som kan uppstå.
Därför som jag skrev den här frågan.
/mattias.