Hej! Har lite svårt att förstå vad du vill men försöker: Jag söker en lösning hur man automatiskt skickar iväg ett SMS när ett formulär sparas. det finns många sådan tjänster Vill man bara testa lite grand eller om man inte vill binda upp sig med månadskostnader/avtal och sånt kan man även skicka sms via Skype. Håller själv på med en sådan applikation. Har man telia så finns det program för att skicka sms via datorn Finns hur många program som helst som skickar sms från datorn, men vitsen var väl att bygga in funktionen i sitt eget program? Telia är annars, i mitt fall, den billigaste (har i princip fria sms i abonnemanget så..) :PProgrammera ett SMS program
Jag har länge velat göra ett program där man via ingångar i datorn (styrs av reläer) kan skicka SMS till valda mobilnummer samt olika svars alternativ. Har kommit fram till att jag med mina enkla kunskaper inom C++ inte kan göra detta själv.
Jag är nu intresserad av att få hjälp på den fronten, skicka mig gärna ett mail om ni är intresserade, givetvis betlar jag för jobbet.
Väldigt tacksam för svar!Sv: Programmera ett SMS program
vill du skicka sms när nånting händer på en ingång?Sv:Programmera ett SMS program
Sv: Programmera ett SMS program
tex http://www.smsteknik.se/prodinfo/smsgateway.aspSv:Programmera ett SMS program
Eller om man verkligen tycker det är kul med programmering så går det ju även att använda mobiltelefon kopplat till datorn.Sv: Programmera ett SMS program
Sv:Programmera ett SMS program
Då är nog Skype den enklaste lösningen jag har hittat.Sv: Programmera ett SMS program