Hej! Såg att den såldes på bokrean för 129:50 idag... Tyvärr var den slut i min stad (Halmstad), men tack för tipset i alla fall! jag köpte min c++ bok (samma som du vill ha) 00.30...i går... tog den näst sista... Man måste vara på hugget Ja, så illa är det ju tyvärr med bokrea att de har ett par stora titlar med bra rea som de lockar kunderna med, som då tar slut inom ett par timmar (i bästa fall). För all del samma sak även inom andra brancher.Sälja "Lär dig c++ på 3 veckor"?
Är någon intresserad av att sälja SAMS "Lär dig C++ på 3 veckor"?
Hör av er snarast! :-)Sv: Sälja "Lär dig c++ på 3 veckor"?
Annars finns det faktiskt bättre böcker för nybörjare, men är det just den här du vill ha så kolla din lokala bokhandlare...Sv: Sälja "Lär dig c++ på 3 veckor"?
Sv: Sälja "Lär dig c++ på 3 veckor"?
Sv: Sälja "Lär dig c++ på 3 veckor"?
Var o kollade efter ovan nämnda bok jag med, på eftermiddagen, och det var naturligtvis kört här med. Försäljaren "tröstade" med att det skulle komma en ny sändning av nästa upplaga typ idag, men att den då skulle kosta "lite" mera ... Ni kan nog gissa själva i vilka prisklasser man hamnar då ...
Nåja, man lär av misstagen, och nästa gång kanske man gör som R-mus och står där vid bokaffären när de låser upp dörren. :)
Må väl.
/EE