Jag är lite sugen på att skriva några kurser i C++ (ren c++). Någon som har något förslag? Det finns inget kategories som gör programmerare så förvirrade än att arbeta med pekare i c++. Tyvärr är jag inte mer än halvbra på pekare så det blir ingen kurs om det. Blir nog win32api. skriv för fan skriv!! ;) Det blir en serie kurser om win32api! Första delen kommer förhoppningsvis imorgon, har varit iväg idag. Ja det finns inte många artiklar alls i c++. Det vore nog väldigt uppskattat att få in några i det ämnet. Jag håller på med första delen i en win32api serie. Den är typ 70% klar, har inte tid att skriva just nu men söndagen efter midsommar lovar jag att den ska vara klar!Kurser i C++
Kanske tom en serie nybörjarkurser?
/ CarlSv: Kurser i C++
om du har god kunskap av pekare i c++ så skriva en kurs om det .
Helst avancerade behandling och inte nybörjar kurs.-Sv: Kurser i C++
pelle uppskattar _alla_ kurser som kommer in....
så skriv på du!!
/bjSv: Kurser i C++
Något som jag tror på är faktiskt dom där "absolut från början" artiklarna där man går igenom grund för grund och tar sig vidare.
Själv kan jag inte ett dyft om c++ och det vore oerhört roligt att få sätta sig och gå igenom hur en for-next sats fungerar, stränghantering, pekare, loopar och allt vad det är.
Lite för "Basic" kan tyckas - men många skulle säkerligen uppskatta det oerhört mycket, mig inklusive.
Hälsningar
/PelleSv: Kurser i C++
/ Carl