Hej! dom finns på pagina.se Nja inte de lösningarna utan till programmeringsexeplen i boken, de som man får lösa själv Varför ha uppgifter utan lösningar i en bok? men då sitter man ju bara o skriver av och lär sig ändå inget...varje problem kan lösas på olika sätt också...så har man löst nåt bra så tror man kanske att det är fel o så... Men en lärnings bok måste ju ha lösningar på uppgifter man ger..löser man en uppgift på fel sätt så lär man sig fel.... Ja självklart löser man uppgifterna på egen hand, men som jag skrev tidigare så ville jag kunna kika på en lösning om jag kör fast i tankesättet, inte för att kopiera av koden utan för att ändra tankebana.Lösningar till C++ programmering av S.Prata
Är det någon som har lösningarna till Boken C++ programmering 3:e upplagan, men Stephen Prata och som skulle kunna tänka sig att dela med sig av dessa?
Det skulle underlätta avsevärt om man kör fast(vilket man gör ganska ofta)Sv: Lösningar till C++ programmering av S.Prata
ftp://ftp.pagina.se/disketter/20582/20582.zipSv: Lösningar till C++ programmering av S.Prata
Sv: Lösningar till C++ programmering av S.Prata
låter helknäppt...ialla fall i en bok man ska lära sig av...
tycker BJSv: Lösningar till C++ programmering av S.Prata
\\MickeSv: Lösningar till C++ programmering av S.Prata
konstig bok..skulle aldrig jag köpa...
EDIT: Och vill man lära sig så skriver man inte av..man gör sin egen lösning men sen kollar man hur dom har löst...så gjorde jag till uppgifter jag löste i min bok...
tycker BJSv: Lösningar till C++ programmering av S.Prata
Som t ex. min fråga om funktioner som jag har, hade jag haft lösningarna så hade det varit mycket enklare för mig än att behöva ställa frågan här...