jag har laddat ner en bok i html format för C++ programmering men jag ahr glömt vart jag ladda ner den å alla filer ligger på en annan dator men pelle kan man zippa ihopop allt å sedan lägga in men vart kan jag lägga in den för den måste ju vara nått att ha iaf En av de längsta och mest svårförstådda meningarna jag har sett. Jag fattar inte heller nåt. Man kan tycka att han borde ha använt lite punkter och komma tecken, plus att ha borde ha läst igenom inlägget innan han posta det. hehe jag var lite stressad de ndagen så allt blev i ett typ :) det vet jag itne men jag fick en länk genom hack nyhetsbrev den gick till deras hemsida där man även kunde köpa boken i vanligt format medans man kunde ladda hem den gratis... ska kolla om dom har en länk till hemsidan i boken ...... återkommer om jag hittar den.en fråga till pelle lr nån som vet
MvH DanielSv: en fråga till pelle lr nån som vet
Sv: en fråga till pelle lr nån som vet
Sv: en fråga till pelle lr nån som vet
jag hittade en C++ bok i html format alltså en vanlig bok fast den var i html format, och jag undrar vart man kan ladda upp den nånstans här på pellesoft för en sån är ju perfekt lr?Sv: en fråga till pelle lr nån som vet