Hej, Jag är inte säker på att det funkar om användaren har sitt fönster maximerat men rätta mig gärna om jag har fel. tack det fungerade ungefär som jag ville. Finns det något sätt att fåbort alertrutan som säger: webbsidan som du visar försöker att stänga fönstret. när man kör window.close?? Nej. Säkerhetsupplysning.Storlek på fönstret
Jag vill att ett fönster ska öppna sig i storleken 300*380 så fort man trycker på ikonen. Alltså går det att ställa om fönstrets storlek utan att behöva använda sig av en popup.
Det jag har gjort nu är att jag har öppnat upp en fil som öppnar en popup i 300*380 och sedan stänger ner sig självt. problemet med den är att jag får upp en alert som säger: webbsidan som du visar försöker att stänga fönstret. .
Kan man få bort runtan eller lösa problemet på annat sätt?
tack på förhand
mvh andreasSv: Storlek på fönstret
//Mikael Sand
while (winter){
Mikael.MidjeMatt.ResizeTo(Mikael.MidjeMatt + 10)
}Sv: Storlek på fönstret
Kan man tabort knapparna i explorer också med nåt script? Alltså jag vill kunna tabort saker som man kan i features i popups. Det jag vill ha kvar är så lite som möjligt.
tack
vänligen andreasSv: Storlek på fönstret
Sv: Storlek på fönstret
Det är därför som många siter som vill ha speciell layout med fönster gärna har ett huvudfönster som öppnar ett nytt och lägger sig bakom det nya.
//Mikael Sand