Hej, tycker AJAX värkar himla roligt, men finns det någon sjyst komponent så jag får bättre stöd i det via Visual Web Developer? hehe på tanke att min mamma är Svenska lärare så är jag en skam för henne! Men jag är duktig på och skriva .NET kod ;) Vilket antagligen inte hon är... :-D <b>Vilket antagligen inte hon är... :-D</b> Om jag hade varit ägare till detta community hade jag sparkat ut Per Persson direkt!!AJAX IDE?
Finns det något sjyst ensamstående program, fick ner eclipse med JS och AJAX stöd, dock tycker jag det värkar lite omfattande, skulle vilja ha något sjyst enkelt IDE... Har sökt lite på Google, men det flesta värkar ha som primärt mål Java och sedan ligger AJAX som någon liten plugin, jag vill ha stort stöd för AJAX så jag slipper skriva så mycket själv!
Kanske fel forum till och med? Något tips vart tråden hör hemma! Tacksam för svar!Sv:AJAX IDE?
Sv: AJAX IDE?
"på tanke" ---> Med tanke på
"Svenska lärare" ---> svensklärare
"duktig på och skriva" ---> duktig på att skriva
Sista felet beror på att infinitivmärket "att" kan uttalas "å", vilket ju även "och" kan göra. Intressant att notera är att det finns ett annat "att" i din mening och det bytte du inte ut mot "och". Det var dock inte inkonsekvens från din sida. Det är nämligen inte samma "att", utan en konjunktion och detta "att" kan inte uttalas "å". Pröva själv att säga "Med tanke på å min mamma är svensklärare" i stället för "Med tanke på att min mamma är svensklärare". Visst låter det konstigt?Sv:AJAX IDE?
Kanske... =)
Jag hade väl i och för sig uttryckt det som att "Vilket hon antagligen inte är..."
Att/och-problemet kommer till stor del från norskan, där "att" uttalas "å".Sv:AJAX IDE?
Du tillförde inget gällande frågan dessutom!