Har ett litet problem här som jag inte vet hur jag ska göra. Det blir nog tll att lägga ut koden här om du ska få hjälp med detta.mouseover problem
så här att jag har en vågrätt tabell som är en meny
Under den så finns det en divtagg för undermenyer.
Jag har nu fått den så att drar man musen över menyn så visas div tagen och dess länkar.
Länkarhan kommer från en innerHTML som har en select case i sig.
Allt fungerar perfekt utom en sak.
Jag vill att när man drar musen ifrån menyn eller undermenyn så ska den döljas igen men där har jag mitt problem.
Jag har testat att sätta onmouseout på div taggen men den reagerar om jag har musen över mina undermenyer. alltså att den försvinner,
Drar jag musen mellan undermenyerna så fladdrar det som tusan och är djävligt irriterande.
Mitt mål är att ha en meny som är 980px bredd och ha en undermeny som är lika stor.
Den ska bara synas när jag drar musen över menynlänkarna och försvinna när jag drar musen ifrån menyn och undermenyn.
Har försökt nu i två dagar men har inte löst ett dugg.
Hade tänkt sätta en slider så den rullar ner undermenyn när jag drar musen över menyn och rulla upp när jag drar musen ifrån menyn eller undermenyn.
Men löser jag inte mitt första problem så är det ingen lönt att gå på den andra.
Har sökt överallt på nätet men hittar inget sådan jag vill ha.
Jag försöker ha en flerradig undermeny och inte en enda lång spalt ner.Sv: mouseover problem
Eller länka till sidan om den är upplagd.