Hej kolla om document.referrer är en sida på din sajt på alla sidor utom index-sidan Använder du ASP så har jag för mig att du kan lägga response.Redirect "index.htm" i global.asa Skapa en sessionsvariabel näe dom kommer till index (om du har asp) Hej Kan detta va nåt? Bra kod, förutsatt att han använder sig av frames.Stoppa alla andra ingångar utom index.htm
Finns det något script som hindrar besökare att hitta och gå in via andra sidor än index sidan,jag vill ju att alla skall komma in via index och inte någon bakväg..
Tack på förhand /ekoSv: Stoppa alla andra ingångar utom index.htm
om inte så skicka dem till startsidan (/index.html eller nått)Sv: Stoppa alla andra ingångar utom index.htm
/JanneSv: Stoppa alla andra ingångar utom index.htm
Kolla sedan om den är satt på varje sida du har, är den inte satt, rediercta till indexSv: Stoppa alla andra ingångar utom index.htm
Tack för svaren ,men problemet består efter som att jag inte använder asp.Och koden document.referrer förstår jag inte riktigt vad jag ska göra med?..Finns någon som vet några andra sätt?
MVH ErikSv: Stoppa alla andra ingångar utom index.htm
<script language="JavaScript">
if(top.location==self.location){
self.location.replace("index.htm"))
}
</script>Sv: Stoppa alla andra ingångar utom index.htm
Annars kommer besökarna BARA att kunna se just index.htm och det var väll inte riktigt meningen. ;)