Är det möjligt att hindra en canvas från att inte visa grafiken förrens man har ritat färdigt allt? Du borde kunna göra Men jag vill givetvis att man ser föregående grafik medans uppritningen sker. Jag har testat att växla mellan två canvasobjekt och rita på den som för tillfället är dold, men den lösningen blev inte bra. Då förstår jag. Vad är det du ritar upp som tar sån tid? Och är det rendereringen eller uträkningarna som tar tid? Annars kan ju en idé vara att göra uträkningarna först och sen rita ut allt. Det är till för animeringar, så det tar ingen direkt tid men jag vill ju att bildrutorna ska avlösa varandra utan stopp.Inte uppdatera canvas
Typ:
<code>
canvas.stopUdate();
canvas.drawImage(...);
canvas.update();
</code>
ThomasSv: Inte uppdatera canvas
canvasobj.style.display = 'none';
canvas.drawRect(...);
// etc etc
canvasobj.style.display = 'block';Sv:Inte uppdatera canvas
ThomasSv: Inte uppdatera canvas
Sv:Inte uppdatera canvas
Thomas