Hej! Mitt förslag är att du skapar olika usercontrols. Varje usercontrol är en egen sida. Sedan kan du enkelt designa varje usercontrol för sig. På ditt fönster laddar du sedan in alla dina usercontrols och visar dem en och en. Hmm, skapar olika usercontrols... Vad är en usercontrol? Sökte lite o det verkar vara en massa olika saker...? Vad menar du då med att en usercontrol är en egen sida?C# TabControl storlek på tabbar?
Jag försöker ändra storleken på tabbarna i en TabControl - men det går bara till viss del.
Width:en verkar vara låst vid ett visst max-värde medan height kan bli bra mkt större än width (men även den max:ar).
Någon som vet?
Sedan när jag ändå skriver:
jag skriver ett biljettsystem (touch-screen skärm) och eftersom det är stora ikoner/knappar som gäller kommer jag få göra en sådan beställning i flera steg.
Hur delar man upp detta enkelt i C# så att man öven kan gå tillbaka o ändra tidigare valda saker (låter jag flummig? :-)) Jag funderar på TabControl (därav frågan) men vet inte om det kommer fungera i slutändan...Sv: C# TabControl storlek på tabbar?
Sv:C# TabControl storlek på tabbar?
Hade varit tacksam för ett par ord om lite mer exakt vad du menar,... Tack på förhand!