Hej, Hej grabbar, Jag tänkte på det jag med, men eftersom det stod VB så svarade jag med Visual Basic som grund... Jag har svarat på er enkät. Jag tänkte skicka in enkäten, men när frågan "Hur pålitligt skapar C# programvara" kom upp, så sket jag i det! Ärligt talat, den här enkäten känns inte alls seriös.C# hjälp
Vi är två studenter från KTH och gör förnärvarande ett examensarbete för Ericsson AB. I vårt arbete kommer vi bland annat jämför programspråken C# och Visual basic med varandra. Vi undrar om Du kan ställa upp och hjälpa oss med att fylla i en enkätundersökning? Vi vill gärna veta din åsikt och dina erfarenheter. Undersökningen tar 10-15 minuter och vi uppskattar Din hjälp.
Vi är tacksamma om Du kan skicka denna enkät vidare till De som Du tror kan hjälpa oss (skicka gärna en CC till oss).
LÄNK
http://www.nada.kth.se/~mng/surveyswe.php
Mvh
MichaelSv: C# hjälp
Jag tror att ni bör specificera om det är VB 6, VB.NET eller rent av någon annan Visual Basic version som ni avser att man skall jämföra med C#. Jag gissar att det är VB.NET, men om det skulle vara VB6 skulle mina svar bli helt annorlunda...Sv:C# hjälp
Sv: C# hjälp
Hade jag författat enkäten då jag läste på högskolan så hade jag fått ta tillbaka den och göra om. Min lärare/handledare hade helt enkelt inte godkänt den.
Anledningarna står i svaren.Sv:C# hjälp
Kompilatorn lyckas till 100%, den är lika pålitlig som alla andra kompilatorer. Sen är det upp till kodaren att bedöma hur bra han/hon skriver pålitlig kod. Samma med prestanda och resten av knappfrågorna.
Slutsats: Rätt oseriösa frågor faktiskt...
/mickeSv: C# hjälp
Om ni arbetar om den från grunden kanske jag fyller i den.