Jag har tagit bort och lagt till mappar i min solution. V.S. hänger inte med i dessa ändringar utan tror att lösningen innehåller samma mappar som tidigare. Kankse nåt liknande... jag hittade lösningen här.. Smart gissning, men det hjälpte inte. Uppdatering av symptombeskrivningen: Om jag lägger till en klass i den krånglande mappen så blir mappen plötsligt tillgänglig, men det går endast att komma åt filer med orginalnamn (alltså Class1, Class2...). Ändrar jag namnet på den nya filen så blir mappen oåtkommlig igen. Är det att du inte ser dem i ditt projektträd? eller att du inte kan referera till dem i ditt projekt? Jag ser dem i Solution Explorer, men inte i Class View. Jag kan inte referera till dem i mitt projekt. Jag har nu märkt att jag faktiskt inte kan lägga till några klasser över huvud taget, inte ens direkt på roten.Visual Studio krånglar
Har någon stött på detta problem tidigare? Hur får man ordning på detta?Sv: Visual Studio krånglar
http://www.pellesoft.se/communicate/faq/faq.aspx?tid=755Sv:Visual Studio krånglar
För att vara mer specificerad: Jag får inget felmeddelande. Problemet är att informationen i Solution Explorer och Class View inte matchar varandra.Sv: Visual Studio krånglar
Sv: Visual Studio krånglar
/EmmaSv:Visual Studio krånglar
Sv: Visual Studio krånglar