Hej! Kan detta vara något? Verkar vara gratis: http://www.devshock.com/products/protocol/SmppClient/ ja det verkar ju vara vad jag letar efter, men jag lyckas inte registrera mig, får inget mail av dom, någon som kan ladda ner den o lägga upp nånstans? När man går till download finns det en länk överst på sidan som säger "If you don't have a Devshock Developer account and don't want one, click here to skip the registration". Klicka där så är det bara att hämta hem. Jag såg den! Är det någon som har använt den här classen och skulle vilja berätta snabbt hur man gör för att använda den?SMPP - hur gör man
Jag funderar på hur svårt det är att skriva ihopp något som kan skicka SMS via SMPP protokollet, jag har sökt lite men inte hittat några bra färdiga klasser för det. Finns det eller måste man skriva rubbet själv?Sv: SMPP - hur gör man
/JohanSv:SMPP - hur gör man
Sv: SMPP - hur gör man
/JohanSv:SMPP - hur gör man
tack!
men nu återstår frågan, hur använder jag det här, hittar ingen vettig dokumentation eller något exempel för C# någon som har jobbat med det?Sv: SMPP - hur gör man