Jag har gjort ett antal program och söker nu med ljus och lykta efter ett installationsprogram som Wise fungerar, dock har tidigare versioner varit riktigt dåliga men den senaste är helt okej. Har du någon bra länk Jag har för mig att fram t o m version 6 så fungerar inte Wise i Vista, men version 7 borde göra det då programmet i alla fall stöder Vista-installationer...Om inte annat så finns ett billigare alternativ Installaware, som man kommer väldigt långt med om det inte är alltför avancerade installationer man skall göra.Installationsprogram för multipla installationer
kan ta hand om alla installationerna ung. som när man installera office och man har en treeView
där man kan välja vilka program som man vill ha installerade på sin dator.
Tips är jättevälkommet.Sv: Installationsprogram för multipla installationer
Sv:Installationsprogram för multipla installationer
[REDIGERAT]
Jo jag har hittat programmet men eftersom jag kör Vista så åker jag på ett error.
Programmet kan tydligen inte köras under Vista, så installationsprogrammet avslutas.Sv: Installationsprogram för multipla installationer
Sedan kan jag generellt säga att både Wise och Installaware i mina ögon har på tok för många buggar som gör det frustrerande att göra installationer ibland, men jag har inte hittat något som är bättre...så det är bara att bita ihop...