Efter att ha suttit och finslipat koden dök plötsligt detta meddelande upp när jag skulle kompilera. Har inte gjort några större ändringar. Någon som kan förklara lite vad detta felmeddelandet betyder? Detta är ett felmeddelande som du får om du skriver : Ok men jag får felmedelandet under public i: Är Organizer en klass? I så fall är Organizer en kontruktor och då ska den inte ha med "void" om jag minns rätt... Då börjar jag få slut på idéer...har du möjligen några fel högre upp i koden, kanske några missade semikolon eller någon extra { eller }...Ibland kan de ge märkliga följdfel... Hmm tråden är markerad löst utan att en lösning är presenterad ? Göran löste du det så kan du väl berätta vad det var, så att folk som stöter på samma sak kan hitta lösningen här på pellesofts forum. Lite pinsamt. Var ett syntax fel ovanför som orakade felet. Hade en felaktig variabel deklaration.Vad tusan hände nu???
Form1.cs(164,3): error CS1585: Member modifier 'public' must precede the member type and name
MVH Göran PSv: Vad tusan hände nu???
<code>
string public GetName() // Fel! public/private/static o s v måste komma först.
</code>
i stället för:
<code>
public string GetName()
</code>Sv: Vad tusan hände nu???
<code>
public void Organizer()
</code>Sv: Vad tusan hände nu???
Sv: Vad tusan hände nu???
Sv: Vad tusan hände nu???
---
<b>Andreas Håkansson
Student of Software Engineering</b>Sv: Vad tusan hände nu???