Jag får dessa varningar när jag kompilerar mitt program. Verkar vara tunnt med grejer på nätet om detta med. Jag hittar inget matnyttigt och vet inte heller vad du gör riktigt. Hittade en tråd, men vet inte om det kan hjälpa. Ja den tråden har jag hittat. Säger mig dock inte så mycket. Marchaling är ett nytt begrepp för mig... Verkar som det berodde på en referens till Ias.... (som jagi nte använder). När jag tog bort den så försvann medelandena.Konstiga felmedelanden
Warning 1 At least one of the arguments for 'IasHelper.Process' cannot be marshaled by the runtime marshaler. Such arguments will therefore be passed as a pointer and may require unsafe code to manipulate.
Warning 2 At least one of the arguments for 'IRecvRequest.Process' cannot be marshaled by the runtime marshaler. Such arguments will therefore be passed as a pointer and may require unsafe code to manipulate.
Warning 3 The type library importer could not convert the signature for the member '_IAS_OCTET_STRING.lpValue'.Sv: Konstiga felmedelanden
http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=858757&SiteID=1Sv:Konstiga felmedelanden
Sv: Konstiga felmedelanden