Shortcut to User's Programs Menu låter som en genväg _till_ användarens startmeny, inte en genväg _i_ användarens startmeny. Gissningsvis vill du skapa "mappen" User's Programs Menu, och däri lägga till en genväg till outputen från ditt projekt Efter att du 'öppnat' Program menyn (klickat på den) högerklicka på det tomma ytan till höger, den som har "Name" och "Type" som rubriker så borde du iställer få upp 'Create new shortcut'. Jag antar att du nu högerklickar på 'User's Programs Menu'Genvägsproblem i "package & deployment"
Hur får man genvägarna att innehålla sökvägen till programmappen via "package & deployment" ?
Har lagt till en "Shortcut to User's Programs Menu" men får ingen sökväg .... blir galenSv: Genvägsproblem i "package & deployment"
Sv:Genvägsproblem i "package & deployment"
Jag vilj lägga en genväg i start menyn. Kanske och så att genvägen läggs i en mapp ...
Jag uppfattar att "User's Programs Menu" är användarens program menu via start knappen.
Och följer jag MS instruktioner så markerar jag "User's Programs Menu" och väljer "Create Shortcut to User's Programs Menu" ... men det blir som du säger.
Kanske det skall vara "Add" - "Project Output..." - "Primary Output" som gör att sökvägen kommer fram och fungerar som jag vilj ....Sv: Genvägsproblem i "package & deployment"