Hej, Öppna sidans rot i godtycklig webbläsare och välj "visa källa". Det ligger tonvis med skrot-länkar mitt i alltihopa (realafricanbooks.com, grisforetagarna.se, svenskaagg.se, m.fl. domäner). Ska de verkligen vara där? De verkar inte finnas ifall man går in på någon av menyvalen.Å, Ä och Ö visas delvis inte första gången jag kommer in på sajten
Jag har ett problem. Gjorde en sida för många år sedan i asp.net med vb.net. Kunden har nu märkt följande: Första gången man går in på sidan så funkar inte å, ä och ö på vissa delar av startsidan (alltså, de fattas inte helt, men på de flesta ställena). Men klickar jag på nånting, t ex i huvudmenyn, så läses alla å, ä och ö och det blir rätt.
Varför läses inte alla å, ä och ö in direkt första gången jag går in på sajten? Se själva på www.kanonauktioner.se
Stort tack på förhand,
/hälsningar BjörnSv: Å, Ä och Ö visas delvis inte första gången jag kommer in på sajten
F.ö. validerar inte sidan enligt xhtml transitional 1.0 (använd länken längst ner), vilket också kan vara en indikation på att nåt är snett.