Trodde att när Pelle fixar en sådanhär grej att det skulle bli rusning... Kunde ju vara rätt intressant att få se hur tröjan ser ut om man nu skall betala för den. Ett litet foto kanske skulle underlätta försäljningen? Foton finns ju på den, kolla på första sidan så ser du, bara att följa länken. Ser fortfarande inte något foto på en Pellesofttröja - ser dock ett antal bilder på Brothers T-shirts utan logtyper m.m. som nämns. Ett provtryck görs nu, jag kommer få det innan den 19:e men bild på just trycket tror jag inte jag hinner få ut. Tänk er pellesoftloggan utan ringarna 8-10 cm på vänster ärm, samt brother loggan på höger - mer än så blir det inte.Tshirts... några kvar
Det finns tydligen bara några få entusiaster som verkligen gillar PS
Se till att gå in och beställ tshirts och visa upp att du stöttar och gillar Pellesofts site. Det finns massor med sämre tshirts, denna kommer det kanske att bli samlarvärde på :-)
Du som läser detta, och inte har bestält, se till att göra det!
Man är ju stolt över att vara ps'are!
/U
PS
Detta hamnade av någon anledning i fel forum, hoppas ingen tar illa upp för det
DSSv: Tshirts... några kvar
Sv: Tshirts... några kvar
Anledningen till att ringarna tas bort är att det blir ett rastertryck som dom tror kommer bli riktigt dåligt samt att på svarta tröjor trodde dom att även en vit bottenplatta behövdes för att få det snyggt - därför valde jag bort detta.
Hälsningar
/Pelle