Någon som känner till ett verktyg för att kolla object poolen i COM+ .. Patrik, Du vet natrurligtvis om att du inte kan skapa COM+ objekt med VB6 som utnyttjar objekt polling. Du måste använda C++ eller VB.NET. öhh döh, nähä det menar du inte ??? Dmåste skojja ;)COM+ Object Pooling monitor
är intresserad av vem som skapar ett objekt och när det släpps tillbaka till poolen .. Sv: COM+ Object Pooling monitor
Detta var inte svar på din fråga, bara en reflektion.Sv: COM+ Object Pooling monitor
är i .NET jag sitter och jobbar.. eftersom beta2 inte vill att remoting skall funka på server applikationer i com+, måste jag köra appen som library ... och för att då kunna kolla om objectet släpps tillbaka till poolen som jag vill så måste jag ha ett annat verktyg än COM+ statistics(som bara stödjer server apps) för att mäta..
Förresten, hur har du det med artiklar och test amterial ?? Vi försöker få ihop ett litet bibliotek på Malmö kontoret ...
dessutom kommer förhoppningsvis www.cornerstoneconsulting.se upp igen snart .. där kommer vi köra en resurs del vilken kommer behöv massa sådant ..