Jag har Windows xp utan nåt service pack och jag har problem Stoppa in den efter boot, något annat verkar inte stödjas i windows Nja, min nya dator har tillochmed möjlighet att boota på sd slotarna om man ställer in det i bios. I min dator installeras USB2 support först i SP2... precis. hårddisken startas och stängs av slaviskt efter datorns start och avstängning men hittas inte i datorn utan måste startas i windowsläge för att hittas och bli en flyttbar disk.Tillför Windows Xp service pack 1 eller 2 någon USB funktion?
med en usb hårddisk. den hittas inte av datorn från boot
utan måste startas i windowsläge för att hittas.
har det med nån inställning eller nåt service pack att göra?
tacksam för svarSv: Tillför Windows Xp service pack 1 eller 2 någon USB funktion?
Sv: Tillför Windows Xp service pack 1 eller 2 någon USB funktion?
Jag tror det hänger på bios, kolla om det finns nån uppgradering. Annars borde det ju finnas nåt extra bootprogram som fixar det.
eller .. trött.. Du mena att om du har usbdisken i från början så dyker den aldrig upp under min dator i windows när den startat upp? Isåfall konstigt. Det gör ju mitt usbminne. Blir inte en usbhd en flyttbar disk?
Kanske kan räcka med sp1. jag har inte 2an i min bärbara iallafall. Har du Windows XP Fuskversion?
/RickardSv:Tillför Windows Xp service pack 1 eller 2 någon USB funktion?
Men det beror väl på att jag inte orkar lägga in Chipset-drivrutinerna.
/mickeSv:Tillför Windows Xp service pack 1 eller 2 någon USB funktion?
det är ett köpt xp. tack för tipsen i alla fall jag ska kolla runt lite.