Hej, Tack, Ja, aggregatet kan vara tänkbart också. Har du ingen annan dator du kan låna och "tjtuvkoppla" så du använder dens aggregat till din dator, så ser du lätt om det är felet.. Jag har ju min gamla dator, skulle ju kunna kolla om det aggregatet passar och sen testa... det måste väl stämma med volt odyl gissar jag(som inte är helt haj på hårdvara) Volt lär vara samma.Datorn startar om sig trots byte av hårddisk
min dator har under ett års tid inte klarat av att starta upp ordentligt. Det hela slutade med att datorn vägrade att starta(hängde sig under xp-bootscreen).
Jag körde antivirus osv. Inga åtgärder fungerade. Jag formaterade c: och försökte installera om xp. Hängde sig under installationen.
Bytte hårddisk och den fortsätter att hänga sig under installationen. Har kört med olika bootskivor och kört diverse diagnostics(såsom PC-CHECK). Programmen hittar inga problem med någon av komponenterna.
Vad kan jag nu göra?
Mvh JoelSv:Datorn startar om sig trots byte av hårddisk
någon på ett annat forum hade samma problem och då var det aggregatet. Sv: Datorn startar om sig trots byte av hårddisk
Sv:Datorn startar om sig trots byte av hårddisk
Sv: Datorn startar om sig trots byte av hårddisk
Dock kanske ett gammalt nätagg inte har tillräckligt med Watt.