Varför får Interdev flipp och slutar ge mig intellisnese för egen skapade componenter ?? Det som stör mig är att det funkar på hälften av alla sidor men på den andra hälften strular det .. Andra komponenter funkar fint.. Du sätter troligtvis en felaktig referens till din komponent i programmet. Man skall inte sätta en referens till den komponent som ligger på servern utan istället använda en lokal kopia. döh, referens i INTERDEV ?? Har råkat ut för samma sak som du ibland. Har ingen riktig lösning på problemet. Men i de fall som intellisensen har ballat ur för mig, verkar det som om det fanns syntaxfel i VB koden någonstans. Jag plockade då bort lite subbar och grejor mellan min deklaration och där intellisense felet uppstod. Då funkade den igen. *suck* inte det som är felet .. funkar inte på min lokala utvecklingsmaskin ... sitter inte och skiktar en lösning i första utvecklingsstadiet ... var´för skulle jag ??? dessutom så skall det inte behövas reggas lokalt även om det var skiktat eftersom typelibraryt reggas... VB COM och ASP
Ngn som har en aning om problemets härkomst och / eller lösning ??Sv: VB COM och ASP
Hälsningar
/PelleSv: VB COM och ASP
Mina referenser är korrekta i komponenten.. INte där det strular utan i asp koden .. Sv: VB COM och ASP
/StefanSv: VB COM och ASP