Hej, Ja du, om det är en köpt version så skulle jag kontakta Microsoft Support. Varje sådan produkt har 2 gratis supportärenden och kanske du kan lösa det den vägen. Ring och fråga om du får support, det kostar inget. Telefon dit är 08-7510980 Hej och tack för snabbt svar. Versionen är köpt men jag har "övertagit" den (av grannen) när denne bytte dator. Går det ändå? Är det en svensk version av Word? I sådana fall borde det ligga på cd:n tycker man. Har du testat att sätta i cd-skivan och sett om du kan lägga till svenska bland valen av vilka komponeneter som ska installeras? Hej Johan, nej det är en engelsk version och jag har försökt att uppdatera men det går inte :(word 2002
jag behöver lite hjälp. Jag har word 2002 (gammalt jag vet) installerad med min xp home edition. Problemet är att jag inte har någon svensk språkfil och jag behöver det. Dessutom vill jag använda mig av avstavningsfunktionen men den fungerar ju inte eftersom jag inte har den svenska språkfilen (skriver på svenska). Hur går jag bäst tillväga? Kan man uppdatera till nyare version? Jag har kikat hos microsoft och tyckte mig se att det går, fast enbart från och med word 2003. hjälp - någon?
Tack på förhand//LillanSv: word 2002
Sv:word 2002
mvh/LillanSv: word 2002
/JohanSv:word 2002