hej!! Förstår jag dig rätt om du vill att den text du skriver som kommentar ska stå längst ner på den sida där den hör hemma? ja det har jag ... problemet är att texten för kommentarer blir samma på alla sidor. Såg att du fyllde i "löst". I så fall är det bra om du skriver ett inlägg i tråden så folk vet om hur du gjorde. Fotnot: oj ... jag trodde att jag har redan skrivit lösningen som Lissu gav mig ... :)word PROBLEM
jag har ett problem och jag ska försöka förklara det för er ...
jag håller på att skriva en bok och vill att kommentarerna som ska synas i boken ska stanna kvar på sin plats när jag skriver text . Jag vill att texten ska fortsätta på nästa sida och inte göra nånting med kommentarerna. Jag vill också att det ska gå så automatiskt på alla sidor.
Tack så hemskt mycket!!
MVHSv: word PROBLEM
Använder du fotnot? Den kan du välja ska hamna längst ner på sidan, slutkommentar kan du inte styra dit.
Vilken version har du förresten?
/LissuSv: word PROBLEM
jag har 2000 versionenSv: word PROBLEM
Om du inte har löst det tror jag att det du är ute efter är fotnoter, precis som Lissu säger, men du har blandat ihop sidfot och fotnot.
/Niklas JanssonSv: word PROBLEM
Infoga - Fotnot... = kan styras till foten på var sida
Kommentar:
Infoga - Kommentar = kan inte styras till sida, endast avsnitt eller slutet på dokumentet
Sidfot:
Visa - Sidhuvud/sidfot = blir samma på alla sidor
/LissuSv: word PROBLEM
tack igen Lissu
MVH