När jag får bifogade filer i mailen så vill jag att filnamnet på den/de bifogade filerna ska synas när jag skriver ut mailet på skrivaren. Jag har letat mycket både på internet och i hjälpfilen, men kan inte se något svar på problemet. Någon som vet var man hittar inställningen? Skriv ut ett e-postmeddelande och bifogad fil Problemet jag har är att FILNAMNET på den bifogade filen inte kommer med när jag skriver ut mailet. Tyvärr Håkan så går jag bet på detta, men jag söker vidare för nu blev jag oxså intresserad av detta problem. Bifogade filer i Outlook XP
Sv: Bifogade filer i Outlook XP
Markera de meddelanden som du vill skriva ut.
Hur gör jag?
Om du vill markera flera angränsande objekt klickar du på det första objektet, håller ned SKIFT och klickar på det sista objektet.
Om du vill markera flera icke angränsande objekt klickar du på det första objektet, håller ned CTRL och klickar på övriga objekt.
Om du vill markera alla objekt klickar du på Markera alla på Redigera-menyn.
Obs! Om du ändrar vy kan det bli enklare att markera särskilda objekt. Om du t ex vill markera alla meddelanden med samma ämne i en mapp klickar du på Visa, pekar på Aktuell vy och klickar sedan på Efter konversationsämne. Markera valfria meddelanden i vyn.
Klicka på Skriv ut på Arkiv-menyn.
När du skriver ut bifogade filer markerar du kryssrutan Skriv ut bifogade filer.
Obs! Bifogade filer skrivs endast ut på standardskrivaren. Om du till exempel har angett en skrivare A som standard och du öppnar ett meddelande med en bifogad fil och väljer att skriva ut det på skrivare B kommer meddelandet att skickas till skrivare B, medan den bifogade filen skickas till skrivare ASv: Bifogade filer i Outlook XP
Jag får ofta tre-fyra Excelfiler med adresser som ska slås ihop till en fil. Mailet skriver jag ut och använder som arbetsorder, men jag kan alltså inte se vilka filnamn jag ska använda, om jag inte själv skriver dit sökväg och filnamn. Jag vill alltså inte skriva ut filinnehållet.Sv: Bifogade filer i Outlook XP