Hej Ett felmeddelande eller beskrivning på hur felet uppträder vore inte fel. Oj det glömde jag... Har du ställt in rätt server och portnummer i klienten? Du har ingen brandvägg som kan blockera trafiken?Mail Problem
vet inte om det är rätt ställe för frågan men det är bara att flytta annars...
Jag har stött på ett kontigt fel.
Jag har en epostadress som jag inte kan hämta mina mail från men jag kan skicka.
Jag har 9 st e-postadresser på samma domän som funkar hur bra som hälst.
Jag kan logga in på webmailen och kolla mina mail...
Jag har tagit bort e-post kontot och lagt till det igen men samma resultat...
Jag har pratat med suporten och de säger att de inte har några problem.
Har fått dem att ränsa mitt epost konto om det skulle vara någon skit som spärrar men det har inte heller hjälpt.
Jag kör Microsoft Outlook
vad kan det vara för problem?Sv: Mail Problem
/JohanSv:Mail Problem
får felmedelandet "Tar emot rapporterade felet (0x8004210A): Tidsgränsen för åtgärden överskreds innan servern för inkommande e-post (POP3) svarade. Kontakta serveradministratören eller Internet-leverantören (ISP) om problemet kvarstår."
// JerrySv: Mail Problem
/Johan