Hej Är det vanliga Outlook så har du en .pst \Documents and Settings\user\Lokala inställningar\Application Data\Microsoft\Outlook Hej Sten Ja det är med o-paketet . inte OE .! min OS är XP. Outlook så har du en .pst i denna sökvägen Det enklaste borde väl vara att använda Importera och exportera under Arkiv och sedan välja Exportera till en fil och sedan följa guiden? Jag testade det varianten . Tack Nej ! den beter sig precis liknade sätt. Nu ser jag ,att är markerad 3 cd fast jag har bara 2.Något gått snet igen ! ?e-post
Jag har en del e-post vilka jag vill spara på en disk. Hur gör man ?Går att flytta hela inkorgen ?Sv: e-post
Den kan du föra över eller oxså kan du använda XP:s Guiden överför filer och inställningar
Är det Outlook Express så har du .dbx filer som du ska sparaSv:e-post
Kan du lite närmare förklara . Det gäller det vanliga Outlook. Vad är steg 1. 2. 3. :-) Sv:e-post
Jag ser att några mail redan blivit raderad. Finns det nåt möjlighet att åter ställa ,jag inte fått eller skrivit nytt mail sen dess.Sv: e-post
\Documents and Settings\user\Lokala inställningar\Application Data\Microsoft\Outlook
Därifrån är det bara att kopiera filen till det stället du vill ha backupen.
Annars finns detta program som är bra för att göra backup med.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=svSv: e-post
Sv:e-post
Jag valde skicka till en floppy .Jag for en meddelande sätt i en diskett i A: Jag försöker med en ny formaterad sådant men händer inget. Vad kan vara problemet?Sv:e-post
Hur kan jag få igång loppyn igen?