Varje gång som jag klickar på outlookikonen kommer det upp ett medelande som säger att "Tilläget "C:\WINDOWS\System32\avgxch32.dll" kunde inte installeras eller laddas. Det står också att jag ska använda Identifiera och reparera på Hjälp-menyn. Nästa mening är. C:\WINDOWS\System32\avgxch32.dll kan inte läsas. Det kan vara slut på minne, slut påsystemresurser eller en DLL-fil kan saknas. Sökte på avgxch32.dll på google och det verkar kunna knytas till GRISOFT, ett antivirus företag. Prova att installera om antivirus programmet. Alternativt om du inte har det kvar kolla om det finns kvar rester av det under COM-tillägg(alternativ->annat->avancerat) eller under tilläggshanteraren. Hej o Tack Om du startar installationen av Office så får du bla. en fråga om du vill Reparera installationen, det skulle jag provat med först, för då tar det inte bort dina inställningar mm. Hej o tack för ditt svar Nej, du ska INTE ta bort den tidigare installationen utan du ska bara starta installationsprogrammet direkt och där får du frågan om du vill reparera. Efter det att gjort som du sa så är fortfarand problemet kvar. Vad händer om jag avinstllerar Office paktet och installerar det igen. Tycker att du ska leta i registret och ta bort alla nycklar till AVG. Du verkar har haft ett antivirusprogrammet tidigare som heter AVG.Outlook
Jag har kört Identifiera och reparera utan resultat. Jag har sökt efter avgxch32.dll på olika söksidor för dll, utan resultat. Datorn fungerar för övrigt utom när jag ska använda FTP-program för att ladda ner sidor, då får jag ingen kontakt med URL-en.
Vad att göra????Sv: Outlook
/ErikSv: Outlook
Jag gjorde som du sa men detr fanns ingenting under comtillägg.
Det verkar som om avsaknaden den filen hindrar mig från att koppla upp mot Internet med vissa program. Deb verkar inte heller finnas att hitta på några av de dll filer som finns.
Jag fick rekomdationen om att avinstallera Office och sedan installera det igen. Men förlorar jag inte alla filer och mappar om jag gör så.
MVH
StefanSv: Outlook
Sv: Outlook
Om jag tar bort Office 2000 och installerar det igen. Är allt jag förlorar mina inställningar och inte filer och mappar? Har jag förstått dig rätt. Jag vågar liksom inte chansa därför kanske det låter lite underligt att jag frågar på det sättet.
MVH
Sv: Outlook
Förlorar jag alla mappar med filer och program som jag lagt in eller finns de kvar och jag förlorar bara inställningarna som jag gjort.
MVH