Vägrar köra me eftersom det är ett skämt. Som att ta en trehjuling sätta på en karross från skoda, lacka om skiten röd och kalla den för ferrari. F8 under uppstart. *ler* Funkar väl ändå inte under Millenium... :O) Vad vet jag om F8 funkar eller inte.. Som sagt jag vägrar köra millenium eftersom tex nåt så jävla givet som net use inte ens kan knyta en lokal port mot en nätverksresurs.. Släng skiten är mitt kortgåtta råd.. Fan att bill bara försöker tjäna pengar på att designa om iconer och kränga på oss nya versioner som om det var mjölkpaket med bästföre datum.... Har så jävla mycket kunder som stoppar in nya skivor en gång i veckan bara för att det är nytt, inte för att det gamla inte funka bra... I WinME så finns det "dos" Det funkar att komma in i "riktiga" DOS med en vanlig startdiskett... Okej, det verkar som jag fått svar nu. Det går alltså inte att komma in i dos när man kör W-ME. Det blir att lägga in nittioåttan igen. Microsoft har gjort det igen :(Sv: W ME - DOS
Föreslår en boot diskett.. Eller F8 under uppstart.
//RickardSv: W ME - DOS
Boot diskett är nog dett enda som gäller. Om inte en dosprompt räcker. Vill säga om den fortfarande finns kvar... :O)Sv: W ME - DOS
Nu ska jag fan gå på fotboll och skrika av mej istället!:-)
Mvh
RickardSv: W ME - DOS
om du kollar runt lite i start-menyn så kan du hitta "MS Dosprompt" eller liknande,
F8 funkar inte i WinMe, Bootdisk har jag aldrig testat
Jag kör Win98, änn så länge
/StefanSv: W ME - DOS
F8 funkar INTE.
Men jag tror att det DOS:et är lite begränsat. Jag kunde t.ex. inte formatera min hårddisk där, men det gick bra i Windows.
/ACSv: W ME - DOS
Tack för hjälpen!
/ joker