Finns det någon möjlighet att få tillbaka information på en formaterad disk? Jag har inte lagt in någon ny data på den efter formateringen. Min D-disk är formaterad i stället för C-disken och jag är helt förtvivlad... Har hört talas om att det ska gå... Använder Win ME. försök å skaffa en "Recover" program Om du gjorde en fullständig formatering så verkar det kört.. Men om du _inte_ gjorde det, då är chansen stor att du får återställt det mesta om inte allt. Hej. DOS 3.3 hade ett prg som hette UNFORMAT.. Jag kan nästan garantera att Lost & Found fixar problemet. Jag råkade formatera en disk ett antal gånger innan jag kom på att det var fel disk jag formaterade, men lyckades ändå återställa en mycket stor andel av filerna. Många dubletter blev det, och mycket sorteringsjobb, men det kan det ju vara värt. Jag provade med Lost And Found och DET FUNKADE!!! Fast jag hade formaterat och kört F-disk och allt, det trodde jag aldrig! Formaterat slavdisk av misstag
Sv: Formaterat slavdisk av misstag
typ från Powerquest eller nåt sånt
och försök sedan å hämta tillbaka allt...
annars om det inte går så är det rätt så kört..Sv: Formaterat slavdisk av misstag
mvh FransSv: Formaterat slavdisk av misstag
Skaffa 'Lost And Found'
Skall visst vara bra.
Lycka till!Sv: Formaterat slavdisk av misstag
MÅSTE finnas något motsvarande nu...varför ta bort en sådan funktion ??
Kanske går den rent av att använda ??Sv: Formaterat slavdisk av misstag
Lycka till.
/EEJA det GICK!!!
Mina 14 gig med mp3 är tillbaka!
TACK!