Vi har på våran skola (hj.lundbohms-skolan, i kiruna) safty-card, som återställer allt till vad det var innan sc installerades varje gång som datorn startas om... Trevligt att fler en jag har sådant sakaer på skolans datorer.Installera på skolans datorer
Startmenyn och Skrivbordet ligger på en nätverksenhet som jag inte har tillgång till...
Och när jag skall installera nått från ett "Windows installer package" (t.ex jiticpsoft) så stannar den när den skall skapa programmappen och visar ett felmedelande. Det går bara att välja "Försök igen", som visar samma ruta ännu en gång, och "Avbryt" som tar bort vad den installerat och avslutar installationsprogrammet.
Finns det nått program som ändrar den aktuella användarens Start\Program-mapp och Skrivbordsmappen. ELLER cracka "windows installer"?Sv: Installera på skolans datorer
Det har samma skola som jag studerar i och det finns nackdelar men också fördelar.
Nu till ditt lilla problem.
Att du får sådant fel kan jag ek riktigt förklara varför utan det kanske är så att det blir en krock mellan olika program ellet system.