Hej testa att installera IE 6 över IE 5.5:an.98se tappar cookies / history
För snart två veckor sedan så installerade jag w2k, tröttnade på det (igen) och formaterade om disken, sedan in med räddningscdn och installerade 98se igen.
Jag spenderade sedan några timmar / nån dag med att installera directx8.0 reboota, installera drivrutiner till grafikkortet reboota, installera IE 5.50.4807.2300 reboota, installera * reboota och sedan reboota några extra gånger. Det är alltså en 2 veckor gammal installation nu, men redan de första dagarna så märkte jag att IE gärna "tappade" cookisarna, dvs när jag kom in här så hittade pellesoft.nu inte min kaka, deletade alla kakor och provade igen men det verkade vara index.dat filen i cookie katalogen som krånglade. Enda sättet att bli av med den är att boota om datorn i dos-läge och deleta den därifrån. Detta har jag nu gjort X antal gången de senaste två veckorna, och jag undrar därför om någon har någon aning om varför i *lång svordom* det beter sej såhär?
SKA inte en NY installation FUNGERA mer än 10 minuter?
Jag är så fruktansvärt trött på att formatera om, o sen leta fram alla program igen osv osv osv..
Det första jag tänkte på var väl virus, iom att det hände om o om igen, men NAV hittar ingenting, och jag har inte några aktiva program som jag inte känner igen..Sv: 98se tappar cookies / history
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp