Hej! Nu kommer ett svar som jag egentligen inte gillar, men du verkar ha allvarliga problem med din partition så det kan <b>kanske</b> vara en lösning! Hej!Problem med ntfs-partition
Det är en lång historia men kontentan är att jag har försökt ändra filsystem på en enhet med hjälp av ett program som heter Teckworm, från ntfs till fat32. Efter en massa strul från min sida så vet datorn inte nu vad det är för ett filsystem och filerna hittas följaktligen inte.
Finns det något program som kan reparera partitionen? Eller något program som kan läsa av partitionen utan att behöva ha "file system table" eller vad det heter.
tackar
/MichaelSv: Problem med ntfs-partition
Ett företag som heter Ontrack, <URL:http://www.ontrack.com/> har en del diskreperations-mjukvaror. Där kanske du hittar något.
Märk väl, jag har aldrig provat några av deras grejor så jag kan inte rekomendera dom!Sv: Problem med ntfs-partition
Tack för ditt förslag men hittade 'GetDataBack for NTFS' från Runtime Software. Shareware som fungerade perfekt. Alla mina filer fick jag tillbaka.
mvh
/Michael