Har ett hopplöst fall med uskrifter med "blåtand". Jag har en ibm t21 med 3com:s blutooth kort och en skrivare bjc-85 med axis printplug. Huginamej vilka problem en del ställer till för sig... Ja jag har provat med att köra utskrifterna direkt till skrivaren utan att det funkade. Tycker att ett par dokument borde gå att köa.Bluetooth
Problemet är att det inte går att köa utskrifter. Finns det ngn som har erfarenhet av detta eller har ngt tips?
/JLSv: Bluetooth
Ärligt talat.. Har du provat att ställa portinställningarna så att datorn skriver direkt till skrivaren och inte spoolar ner den för att bli av med utskriften.
Eftersom stora lasrar och riktiga printboxar har minne kan dom ju casha upp utskriften. En stackars bubbeljet klarar nog inte många sidor. Så då blir lösningen att datorn du skriver från får leka utskriftskö istället.
Vet inte tillräckligt om det här just nu men kan trösta dig med att jag om ca en vecka kommer att prova 3coms bluetooth print lösning så vi kanske blir två.. Återkommer då.. (rim)
Mvh
RickardSv: Bluetooth
/JL