Har svårt att sätta rubrik på det, men ska förklara mitt problem. fel forum, Hej Johan,Trådsystem
Jag ska ha några rubriker som står rakt under varandra, t.ex:
Rubrik 1
Rubrik 2
Rubrik 3
Rubrik 4
När jag sedan klickar på en rubrik, ska det hämtas text från en databas som presenteras i en tabell, och den tabellen ska klistras in direkt under rubriken man klickar på. Klickar man sedan igen på rubriken ska den dras ihop.
Hur löser man detta? Antingen i jsp eller javascript är det som gäller. Tar gärna emot färdig kod! :o)
/JohanSv: Trådsystem
men antingen ifall det inte är så mycket data kan du ladda alla data direkt och sätta visibility:hidden alternativt display:none på det som inte ska synas och toggla då du klickar på rubriken.
Är det större datamängder så ska du skicka efter datat du behöver från servern, antingen som en normal sidrefresh med nån lämplig parameter, alternativt ska du (hellre) titta på xmlhttp ifall du inte behöver stöda alltför gamla browsers.Sv: Trådsystem
Räcker svaret du fått av SiD eller är det något mer du vill ha undrar över så fortsätt ställ frågor så vi kan lösa ditt problem. Sedan så är det nog ingen som tänker sitta och koda allting åt dig för då lär du dig
inget.
/Sky