tjena, det är så att jag ska starta en pokerportal, Hej Robin, Hej!Java poker
tanken är att man ska få ett seriöst spel fast att man kör utan pengar, detta ska man åstakomma genom att när man plaserar sig bra, vinner på olika bord så ska man avansera i "skills poeng" och på så sätt kunna möta bättre spelare och kunna spela i svårare turneringar.
Man får mera poeng om man slår flera bra spelare och mindre om man slåt lite sämre, (Ungeför som rankingsystemet på blipp), nu är det så att jag kan fixa båda siten och databaserna själv men det jag inte har är en poker klient.
Jag funderade på att göra den i php men har kommit fram till att den nog blir bäst i java, så nu undrar jag om någon här har programerat i hopp en
liten poker klient (inget avanserat behövs) som jag kanske skulle kunna få använda mig av?
eller eventueltt har lust att sammarbeta med mig i mitt projekt och bygga en med mig?Sv: Java poker
Låter som ett skitkul projekt, spelar själv en del poker. Tyvärr kodar jag inte Java (nu för tiden i alla fall) och har heller ingen fritid över till att delta. Men när det börjar närma sig, så är jag gärna med och testlirar på siten...
Idén tycker jag är grymt bra och jag hoppas verkligen att det leder till seriöst spel trots att det inte är pengar inblandat. Det kan definitivt funka om det finns en sporre för alla. Det kanske behövs topplistor för olika åldrar, tjejer/killar, o s v för att alla så att säga skall se horisonten och ha ett mål att jobba mot. Lycka till...Sv: Java poker
Din idé om att skapa en pokerportal med ett rankingsystem baserat på skicklighet låter spännande och innovativ! Att erbjuda ett seriöst spelande utan att använda riktiga pengar kan vara ett bra sätt att attrahera och behålla spelare.
Jag har själv varit involverad i poker tidigare och vet hur viktigt det är med rätt verktyg och resurser. Om du letar efter information om hur du kan spela ansvarsfullt och förstå hur olika verktyg för spelpaus fungerar, rekommenderar jag att du läser https://bellenmerken.com/hur-spelpaus-fungerar/. Den ger insikter om hur man hanterar spelande på ett säkert sätt och kan vara till nytta för dig när du utvecklar din plattform.
Lycka till med ditt projekt, och hoppas du hittar den hjälp och de verktyg du behöver för att lyckas!