Finns det någon på detta forum som skulle kunna tänka sig att skapa en hemsida till mitt företag. Företaget är ett konsultföretag i energi-och VVS-branchen. Huvudsakliga tjänster är projektering, CAD-samordning,installationssamordning, utbildning,även entreprenadkalkylering förekommer. Vad har du tillgång till på servern? Jag återkommer med diverse info.om servern mm.mm.Knappa hemsida för ersättning
Min tanke är att du hjälper mig sätta samman hemsidan, efter detta skall jag själv kunna "underhålla" den i ex.vis ett program som Frontpage. Delar som skall finnas på hemsidan kan vara ungefär följande:
Månadens branchfråga,Om företaget, stort arkiv för branch-och vanliga länkar, vilka kunder jag har, om programutvecklingen, vägkarta till företaget,enkelt diskussionsforum där branchen kan diskuteras.
Ersättning betalas givetvis ut i erforderlig omfattning.Sv: Knappa hemsida för ersättning
Det som dyker upp i min skalle är att koda en asp lösning med en administration bakom som du själv kan uppdatera sidorna med.
Jag kan eventuellt lägga upp en demosite om du vill som visar i alla fall principen för hur man kan göra.
//Anna-KarinSv: Knappa hemsida för ersättning
Tills vidare, tack för visat intresse.