Kolla gärna in våran nya sida Magazino.se, vill gärna ha respons på design, funktioner m.m. Annonsen längst upp ser inte bra ut i FireFox och längst ner på sidan stod detta: Länkarna till tidningarnas sajter skulle väl kunna vara klickbara? Hej Andreas! Johan, får man fråga hur du kan känna dig "tryggare" på en sida med ramar? <info> <b>Andreas Karlsson är 19 år och är utbildad till IT-ingenjör på Sven Eriksonsgymnasiet i Borås. </b> <b>Blir man ingenjör efter gymnasiet?! Det var nytt för mig iaf.</b> När man väljer kategorin "Arkitektur" visades en helt blank sida, det kanske kunde åtgärdas om det är ett länkproblem. Om inte det är fallet kunde det kanske visas ett meddelande om att denna kategori ej är färdig ännu... Ja absolut...tänker framförallt på att fixa klickbara länkar till tidningarnas hemsidor...men håller på att sammanställa all respons för att därefter göra förändringar...men tack för allt och kom gärna med idéer och mer respons Väldigt vettig idee till sida. Antalet nya sidor på internet som man har använding utav minskar. Den här har man faktiskt nytta utav =)) Vill ha respons på sida
Tar gärna emot tips om sidan såsom funktioner osv.
http://www.magazino.seSv: Vill ha respons på sida
<info>
Microsoft JET Database Engine error '80004005'
Could not find file 'c:\webs\talkactive\wse19617\magazino.andestyle.se\statdb.mdb'.
/statistik/logg.asp, line 3
</info>
EDIT: Det där med annonsen uppstod bara när annonsen för "Datormagazin" visades.Sv: Vill ha respons på sida
Sv: Vill ha respons på sida
Din sida är stilren och snygg! Jag gillar speciellt menyn till vänster, men det tar tid att ladda om den varje gång, kanske kan det lösas på något sätt? Jag känner mig tryggare på en sida om ramdesignen finns med trots att varje specifik sida laddas...
MVH
JohanSv:Vill ha respons på sida
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: 'CDate'
/forum/default.asp, line 155
</info>
När man går till forumet....
Är nog en hel del jobb kvar där, men utseendet såg fräscht utSv: Vill ha respons på sida
Blir man ingenjör efter gymnasiet?! Det var nytt för mig iaf.
Jag tycker inte man skall lista kategorier på vänstersidan som inte har några tidningar i.
Bör det väl finnas länk till tidningen eller hur man skall gå tillväga för att prenumerera och visa eventuella prenumerationserbjudanden?
Sökning av tidning: "bildinfo" tycker jag skall bytas ut mot beskrivning. Det har ju inget med bilden på tidningen att göra.
I övrigt en stilren "hemsida"Sv:Vill ha respons på sida
Förr fanns det något som hette gymnasieingenjör, men tydligen inte numera:
http://susning.nu/Gymnasieingenj%F6rSv: Vill ha respons på sida
För övrigt en behaglig färgsättning o design att titta på.
/Daniel SedinSv:Vill ha respons på sida
Enkel och behaglig design.
Loggan.....är trist som bara den. Lägg lite krut och energi på den så är de en toppensida förövirgt.